פסטיבל היין חיפה 10/01/25
באנר מוזאוני חיפה
באנר טירת כרמל
באנר גורדון 240624
כללית סדנאות רחב
פסטיבל הסרטים 2024 אתוס רחב
באנר החברה הכלכלית 171124
באנר מוזאוני חיפה
כללית סדנאות רחב
פרסום בחי פה - רחב - מונפש

ענק בן גמדים • האם טעינו בגדול באסטרטגיה של ביבי?

האם שגינו בהבנת האסטרטגיה של ביבי?

גינון ביתי – להכניס את הטבע הביתה: להפוך את המרפסת ואת אדן החלון למרחבים ירוקים

כשהחיים לוחצים וצריך פינה שקטנה, כשאורח החיים העירוני נהיה...

רון- הקולנוע השכונתי האחרון שנפתח בהדר בחיפה

פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-40 של חיפה המתקיים בימים אלה,...

פסטיבל הסרטים ה-40 של חיפה • מצג הצדעה לבתי הקולנוע השכונתיים

חיפה מצדיעה לבתי הקולנוע ההיסטוריים שלה, שהיו חלק...

שנה אזרחית חדשה בפתח • שיר

בואו ניתן לשנה הנכנסת120 ימים של חסד.בואו לא נרתוםעל...

בניין האונ' יואר בוורוד כחלק מקמפיין העלאת מודעות לסרטן השד

בניין אוניברסיטת חיפה ומגדל המגורים נוה נוף בטיילת החדשה בבת ים יוארו ב- 16 לאוקטובר באורות ורודים כחלק מקמפיין העלאת מודעות לסרטן השד, המשותף לקבוצת החברות אסתי לאודר והאגודה למלחמה בסרטן
בניין אוניברסיטת חיפה ומגדל המגורים נוה נוף בטיילת החדשה בבת ים, יצטרפו למאות האתרים בעולם שהוארו בשנים האחרונות במהלך חודש המודעות לסרטן השד, ביניהם אמפייר סטייט בילידינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק,בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד.
אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל אמר כי "המטרה של הארת הבניינים היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכמה שיותר נשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. המלחמה בסרטן השד היא אפשרית וכדי לנצח צריך להעלות את המודעות בקרב הנשים. השנה בחרנו להאיר בורוד שני מוקדים מרכזיים. בניין אוניברסיטת חיפה כיוון שהוא חולש על אזור הצפון כולו ומי שנוסע בכבישים הסמוכים לעיר רואה אותו כבר מרחוק ומגדל המגורים הגבוה בישראל, מגדל נוה נוף בטיילת החדשה בבת ים הנישא לגובה 170 מטר, בן 42 קומות מגורים. אנו גאים ומודים לראש עיריית חיפה, מר יונה יהב, ראש עיריית בת ים, מר שלמה לחיאני, לנשיא אוניברסיטת חיפה, מר עמוס שפירא, לסגי איתן יו"ר חברת נוה מקבוצת נכסים ובניין IDB, וניסים בשן מנכ"ל חברת נוה, שנענו לשיתוף הפעולה החשוב הזה ".

פרויקט העלאת המודעות לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל נעשה בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן, זו השנה ה-13. במסגרת הפרוייקט הוארו בשנים האחרונות מידי חודש אוקטובר אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, מגדל שלום בתל אביב, מגדל אביב ברמת גן, המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון ובניין עיריית תל אביב.

נשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא: "אוניברסיטת חיפה גאה לקחת חלק בפרוייקט חשוב זה, שמטרתו העלאת המודעות למלחמה בסרטן. באונ' חיפה, כמו גם במוסדות אקדמיים אחרים בארץ ובעולם, עומלים על חקר המחלה, הבנתה והדרך להילחם בה, מתוך ההבנה שמחקר אקדמי הוא המפתח לניצחון על המחלה. אני גאה לעמוד בראש מוסד אקדמי שנוטל חלק במאמץ מחקרי בינלאומי בתחום זה."

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית והבינלאומית.".
השנה מציינים באסתי לאודר העולמית 20 שנה לקמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד.
בשנת 1992 יצרה הגב' אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של קבוצת החברות אסתי לאודר, בשיתוף עם המגזין SELF את הסרט הורוד והחלה את קמפיין המודעות אשר מתקיים היום בלמעלה מ- 70 מדינות, והפיץ עד כה למעלה מ- 110 מיליון סרטים ורודים ומיליוני חוברות מידע חולקו ברחבי העולם, וגייס מיליוני דולרים למחקר למציאת תרופה.
בשנת 2000 הרחיב קמפיין המודעות לסרטן השד את מאמציו והשיק את היוזמה העולמית להארת אתרים כדי להפיץ את מסר הצלת החיים בדרך חדשה, מרגשת ודרמטית.
בשנת 2010 נכנס פרויקט ההארה לספר השיאים של גינס תחת הכותרת "כמות האתרים הגדולה ביותר המוארים למען מטרת צדקה", כאשר ישראל השתתפה בקביעת השיא העולמי עם ההארה של יפו העתיקה.

השנה סיסמת הקמפיין היא " אומץ להאמין בעולם בו סרטן השד כבר לא קיים
אנו מבטיחים להישאר כאן עד שזה יהפוך למציאות!"

זהו מסר מעצים ותקיף המדגיש את מחויבותה בת 20 השנה של החברה להכריע את סרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי וחוגג את חייה ומורשתה של מייסדת הקמפיין ויוצרת הסרט הוורוד, הגברת אוולין ה. לאודר.
הקמפיין החשוב הזה מוקדש לנחישותה של אוולין לאודר ולמחויבותה הבלתי מתפשרת לחסל את המחלה. ב-1992, כאשר אלפי נשים מתו מן המחלה אף איש לא דיבר עליה בקול רם, הייתה זו אוולין לאודר שהשיקה את קמפיין המודעות לסרטן השד ועודדה נשים מכל העולם לדאוג לבריאות השד. לאודר עמלה ללא לאות לגיוס תרומות למחקר הנחוץ כל כך למציאת מרפא למחלה. כיום, עשרים שנה לאחר מכן, ממשיך הקמפיין בפועלה של אוולין לאודר ומעניק השראה לנשים וגברים כאחד לאזור אומץ ולעודד אחרים להיאבק למען עולם ללא סרטן השד. במסגרת הקמפיין הפועל כיום ביותר מ-70 מדינות גויסו מעל 35 מיליון דולרים למימון 140 מענקים של הקרן למאבק בסרטן השד למחקר רפואי. השנה בלבד גייס הקמפיין 12 מענקי מחקר ברחבי העולם. הקמפיין ימשיך בהפצת מסר המודעות להצלת חיים ברחבי עולם ולחתור לעולם ללא סרטן השד.
את הקמפיין של השנה הגו ג'ים נווינס, סגן נשיא בכיר ומנהל קריאטיבי עולמי של קליניק, ואובין גווין, מנהל בכיר לעיצוב פרינט בקליניק. את הקמפיין צילם פטריק שו.
מר ויליאם לאודר, יו"ר אסתי לאודר, הצהיר, "לכבוד הוא לי להקדיש את קמפיין המודעות לסרטן השד שאנו מקיימים השנה לאמי, אוולין לאודר, שהייתה חלוצה אמיצה. ברצוננו להנציח גם את האנשים האמיצים– אלה שהתמודדו אישית עם המחלה או העניקו תמיכה וחיזוק לאדם קרוב שחלה בה או פעלו להגברת המודעות לבריאות השד. אנו מביטים בגאווה לאחור על עשרים שנות פעילות של אסתי לאודר שחינכה מיליוני אנשים ברחבי העולם והביאה לקדמת הבמה את החשיבות של בריאות השד והגילוי המוקדם המאפשר הצלת חיים. אני מאמין שאמי הייתה מדגישה השנה את האומץ הנדרש בכדי להתמודד עם המחלה הנוראה הזו, חשיבות ההתמדה במאבק והאמונה בעתיד ללא המחלה."
פבריציו פרדה, נשיא ומנכ"ל אסתי לאודר הוסיף, "נחישותה של אוולין לאודר ומחויבותה לקמפיין ממשיכות להתקיים בעובדי החברה, בצרכניה, בשותפינו הקמעוניים ובבעלי המניות שלנו. כל אלה ממשיכים להפגין מסירות ולהט בפועלם נגד המחלה. קמפיין המודעות לסרטן השד מוקדש להבסת סרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. השנה אנו קוראים ל"אומץ" וקריאה זו מהדהדת בקרב קהלים ברחבי העולם, היא חוצה דורות, תרבויות וקהילות. ביום השנה העשרים לקמפיין, אני גאה בדבקות שלנו בחינוך עדכני לבריאות השד ובגיוס מענקים חיוניים למחקר הרפואי בתחום, כדי שנוכל לשים קץ לסרטן השד עוד בימי חיינו."
במהלך אוקטובר 2012, קמפיין המודעות לסרטן השד:

יגיע לאינספור אנשים רחבי העולם. ב-2011 לבדה הביאו העיתונים בעולם את מסר המוּדעוּת להצלת חיים למיליוני אנשים.
• יפיץ מיליוני סרטים ורודים של הקמפיין בדלפקי אסתי לאודר ברחבי העולם, בנוסף ל-115 מיליון הסרטים הוורודים שהופצו עד היום.
• יביא את בשורת הגילוי המוקדם ובריאות השד לקהלים ברחבי העולם, בנוסף למיליוני קישורים ועלונים שהופצו עד כה.
• יציע מוצרי סרט ורוד בשילוב עם מותגי היופי הנחשקים של אסתי לאודר לשם גיוס מענקים למחקר רפואי.
• יאיר אינספור בניינים, אנדרטאות ואתרים בולטים אחרים ברחבי העולם באורות ורודים שייראו למרחקים ויפנו את תשומת הלב לחשיבות בריאות השד והגילוי המוקדם מציל החיים. ב-2010 שבר הקמפיין את שיא גינס ל"מספר האתרים הרב ביותר שהואר למען מטרה במשך 24 שעות".
• יפעיל אישים בעלי השפעה ברחבי העולם במסגרת יוזמת שגריר הסרט הוורוד של קמפיין המודעות לסרטן השד (WRPA).

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בצפון ישראל, נטועה במרחב גיאוגרפי של הר, עיר וים, בליבו של מארג אקולוגי-חברתי-כלכלי ייחודי. היא סמל למצוינות בהוראה ובמחקר בינתחומי בישראל ובעולם.

כתבות קשורות לנושא זה

כל הכתבות בחי פֹה

התושבים מחכים בכיליון עיניים לפתיחת פארק הגשרים בקישון • מדוע הפתיחה מתעכבת?

(חי פה) - תושבי חיפה והסביבה ממתינים בדריכות ובציפייה לפתיחתו של פארק הקישון החדש, "פארק הגשרים", פרויקט שאמור לשנות את פני האזור ולהוסיף מוקד...

פצועה מדקירה בסופר בחיפה • ראשוני

(חי פה) - מתנדבי איחוד הצלה מטפלים בארוע חריג בתוך סופר בנווה שאנן בחיפה. במקום מטופלת בת 56 פצועה עם פצעי חדירה בפלג גוף...

הנקה בליווי רפואי • שירות חדש בכללית

הדרכת הנקה במרפאת כללית נאות פרס בחיפה על ידי רופאת משפחה מומחית בתחום השירות החדש מציע מענה רפואי מקיף ותומך לאתגרי ההנקה ומיועד לנשים מניקות...

עשרות מומחים חדשים ומצטיינים מצטרפים למובילי מערכת הבריאות בישראל • רופאי כרמל כובשים פסגות

המרכז הרפואי כרמל גאה להציג את דור הרופאים והמומחים החדש שלו. 78 מומחים חדשים ומצטיינים מכרמל מצטרפים למובילי מערכת הבריאות בישראל בטקס חגיגי ומרשים,...

מדרכות שבורות, כבישים מלאי בורות וזוהמה • "מרגישים שאין תמורה לארנונה שמשלמים"

(חי פה) - תושבים רבים בהדר מתלוננים על מדרכות שבורות, כבישים מלאים בבורות לכלוך ופסולת והגרוע מכל שפניותיהם לעיריית חיפה אינן נענות. "מרגישים שאין...