נוסעת שמיהרה לטיסת לילה איבדה תיק עם דרכונים ו 13,000 שקל במזומן בתחנת קריית מוצקין, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה פעל להשבת האבדה, ודאג שתספיק לטיסה
אמש (רביעי) לאחר השעה חצות בלילה, נוסעת שהיתה בדרכה מתחנת קריית מוצקין לתחנת נתב"ג, הבחינה שהתיק עם הדרכונים וכ-13 אלף ₪ בדולרים ושקלים, אבד.
הנוסעת ירדה בבהלה בתחנת חיפה מרכז השמונה ופנתה למנהל המשמרת, מאיר אברג'יל, שהרגיעה, כיבד אותה בשתיה חמה, והחל לפעול במרץ מול כל התחנות באיזור הצפון לאיתור האבידה החשובה.
לאחר מספר דקות בהן אברג'יל ומבצע סריקות בתחנות באיזור חיפה, אותרה האבידה על רציף תחנת הרכבת בקרית מוצקין.
על מנת שהנוסעת תספיק את טיסתה, הזמין אברג'יל מונית אשר אספה את התיק בקרית מוצקין, ונסעה איתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם עלתה הנוסעת על הרכבת הבאה, והספיקה לטיסתה דקות ספורות לפני שהמריאה.
במקביל, פעל אברג'יל מול צוותי הרכבת בנתב"ג, אשר עדכנו את שדה התעופה בדבר הנוסעת שמצאת בדרכה לטיסה.
זוהי אינה הפעם הראשונה שמאיר אברג'יל, מנהל תחנת חיפה מרכז השמונה, מוצא אבידות יקרות ופועל להחזירן. רק לפני כחודשיים השיב לזוג תיירים מצרפת ארבעת אלפים יורו שנועדו לנכדם כמתנת חתונה. אז גייס את כל הפקחים והצוותים בתחנות אשר נרתמו למבצע החיפוש עבור הזוג.
מאיר אברג'יל מסר: "אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבידה לנוסעת, היא רצתה לתגמל אותי מה שכמובן לא הסכמתי לקבל. מבחינתי הידיעה שעזרתי לה ושהטיול ניצל זה הסיפוק הכי גדול שיש.
אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבידה."