חמישה ימים עברו מאז שהחלה הכרמלית לפעול והבוקר (ב', 08/10/2018) אירעה תקלה ראשונה שגרמה להפסקת פעילותה, למשך שעה. אך הסיפור אינו התקלה בלבד, אלא "חוסר המענה לציבור משתמשי הכרמלית והיחס הלא מכבד ומקצועי", כפי שכתב אחד התושבים ברשת החברתית – פייסבוק.
תושב העיר שהגיע הבוקר, בוקר יום שני בשעה 7:30 לכרמלית בכיכר פריז נתקל בשערים סגורים. הוא פנה למוקד 106 על מנת להבין את סיבת סגירת השערים, אך המוקדנית מיהרה להסביר כי הכרמלית פתוחה ופועלת מזה שבוע. אותו תושב הסביר כי הוא נמצא במקום וכי הכרמלית סגורה ומישהו סיפר לו כי השערים סגורים בשל תקלה. אותה מוקדנית ענתה בחוסר נימוס כי אכן היתה תקלה אך תוקנה וכי הכרמלית שבה לפעול מזה חצי שעה. כשאותו תושב הסביר כי הכרמלית טרם חזרה לפעול והיא עדיין סגורה התחילה המוקדנית לצעוק וכשהסביר כי הם אמורים לעדכן לפחות שיש בעיה על מנת לחוסך הגעה מיותרת ובזבוז זמן היא התחילה להרים את קולה עוד ועוד.
אותו תושב ציין, כי תקלות אכן יכולות לקרות אך צריכים להודיע ולעדכן וכי ההתנהלות של המוקד היא נוראית.
מעיריית חיפה נמסר לחי פה בתגובה:
"בשל קצר חשמלי שאירע הבוקר במסלול הכרמלית, הופסקה פעילות הכרמלית למשך שעה קלה עד לתיקון התקלה, ומשתוקנה חזרה הכרמלית לפעול כרגיל. הודעה על הפסקת הפעילות נמסרה למוקד העירוני.
בנוסף, מתכוונת הנהלת הכרמלית לחדש בקרוב שירות העברת עדכונים לבעלי טלפונים הרשומים במאגר החברה באמצעות שליחת הודעת אס אם אס. להצטרפות למאגר זה ניתן לפנות במייל: [email protected] או על-ידי פנייה למזכירות הנהלת הכרמלית. מוקדני המוקד העירוני מונחים להשיב בצורה אדיבה ונעימה וככל שנמסרה תגובה בצורה שאינה הולמת, הרי שזו תיבדק על ידי מנהל המוקד".