(חי פה) – נוסעים שמשתמשים ברכבלית בשעה זו (יום ב' 8/1/23, שעה 17:15) מדווחים שפעילות הרכבלית נעצרה והם "תקועים" בקרונות למעלה מ-20 דקות.
מהנהלת הרכבלית נמסר:
בעקבות תקלה טכנית שמטופלת ברגעים אלה על ידי אנשי הצוות הטכני אנו נאלצים לעצור את כנסית הקהל לרכבלית לזמן הקרוב.
ברגע שיהיה עדכון נוסף אנחנו נעדכן.
כלל הנוסעים שנמצאים בקרוניות מתפנים בתחנות השירות.
אנו מתנצלים על אי הנוחות.
הדבר הזה אף פעם לא נגמר…
ממש לא זול. מטעמי ביטוח כל תקלה חמורה מטופלת רק בהתייעצות או הבאת המומחים האוסטרים ורק עם חלקי החילוף שלהם אחרת הם מסירים אחריות ואם זה קורה לא ניתן לבטח ואף מפעיל לא יקח סיכון כזה. הרכבל תוכנן מראש בין כמה נקודות עם שינויי זוית ומהירות. בניגוד לרכבלים בין זתי נרודות, רכבל עם יותר תחנות ביניים וזויות כמובן מועד פי כמה לתקלות. אבל פה הלכו צעד אחד קדימה ויצרו גם מערכת שלא ניתן להפעיל כ-50 ימים בשנה בהם יש רוחות עזות ובדיוק כשנפתח סמסטר חורף יש השבתה כמעט קבועה בגלל רוחות.
להגיד שהרכבל הזה היה נחוץ או יש לו יתרונות כלשהם זאת הונאה מוחלטת. בטכניון אוטובוס עושה ביהוב ומוריד בתחנות ליד הפקולטות, הרכבל מוריד בקצה הקמפוס ומצריך עוד הליכה ארוכה מרוב הסטודנטים.
הייתה פה שחיתות ודחפו את השחיתות הזו בלי הפסקה ואת המחיר עוד נשלם.
עם ישראל אוהב זול. קיבלתם זול.
ביזיון של פרויקט. אוטובוס ממרכזית המפרץ לאונברסיטה עושה את אותה נסיעה בפחות זמן ובלי זיהום אויר.זה הזוי שאפילו תאורה אין בקרוניות בלילה ובקיץ אין מיזוג אויר. מתאים בעיקר לימי כיף של החרדים בחגים.
התכוונתי לעזה כמובן
🚊התגובות כאן > מעניינות יותר מהכתבה עצמה! יישר כוח
רק שתבינו את גודל המחדל:
אם חלילה פורצת שריפה או טיל גורם שריפה ליד פילון אחד, אפשר לזרוק את הכל לפח. הרכבלית תושבת עד שיגיעו מומחים מאוסטריה וציוד תיקון של הכבלים והפילונים וזה ייקח שנים.
רכבלית חדשה וכבר טרנטה…
הרעיון טוב אך הביצוע כושל, מיקום התחנות לא קשור לכלום למעט התחנה באוניברסיטה , יכלו לפתוח את הרכבלית כאשר לפחות יש עוד שתי תחנות בלב נוה שאנן,
תוספת מחיר בשל החוויה?
תוספת מחיר בשל החוויה?