קיימים לא מעט משרדי שיווק. כאלו שנושמים וחושבים שיווק דיגיטלי סביב השעון, אך עתה אנו מזמינים אתכם להכיר משרד שיווק איכותי ומיוחד שמאמין (ומיישם) שאם טובים במה שעושים, אין צורך לשבת במרכז הארץ, אלא גם ממיקום מרוחק כגון רמת הגולן ניתן להצליח, כך שאם אתם מכירים את הגולן רק דרך צימרים עם נוף, דובדבנים אדומים ומעיינות קסומים, הגיע הזמן שתכירו נדבך נוסף שהגולן מציע – עסקים מובילים ממגוון תחומים, ופה נעצור להכיר את משרד הפרסום OK – משרד שיווק דיגיטלי שדוהר קדימה בהנהגת זוג מקסים שחולק ביחד חיים משותפים ומשרד שיווקי מצליח.
תפיסת עולם שיווקית
מה התפיסה של משרד פרסום OK אודות שיווק? מאוד נקייה וברורה: אם יש תוצאות יש להמשיך ללחוץ על הגז, אך אם כעבור תקופה רק משלמים ולא מגיעים ליעדים, יש להפריד כוחות – אין שום סיבה לשלם מבלי להתחיל לראות תמורה בתוך תקופה קצרה. כיצד אם כן לקוחות המשרד בוחרים פעם אחר פעם להמשיך בשיתוף הפעולה? מוזמנים להכיר את הליך העבודה שבו משרד OK מאמין ושאותו הוא מקדם לאורך השנים, ופה נציין שלפני שהמשרד מתחיל לבנות תוכנית שיווקית, לחדד את הקריאייטיב הרצוי ולבחור דרכי מיתוג, הוא עוצר לערוך שיחת היכרות מעמיקה, בה לא רק הוא מגלה עובדות חשובות אודות בית העסק שעומד מולו, אלא גם בית העסק לומד על עצמו מגוון עובדות מהותיות, כאלו שמסייעות להציב כראוי מראה, כי לפעמים רק צריך לעצור, לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולענות עליהן בצורה כנה ואמיצה.
אסטרטגיית שיווק – התאמה בין דג לחכה
אם תשאלו דייג מיומן, הוא יאמר לכם שדייג מוצלח תלוי לא מעט בים, אך גם במיקום שבו בוחרים לעמוד, בפיתיון, באופי השימוש בחכה, בשעה ביום ובעונות השנה. על אותו משקל יש לדעת כיצד "לדוג" לידים חמים, כלומר מי שאינו משווק מנוסה עשוי להתבלבל משלל "הפיתיונות הדיגיטליים", ועל כן חשוב לדעת היכן פועלים ואיפה רווחי להוציא כספים.
משרד OK מאמין שראשית נדרשים להכיר מקרוב את הזירה ורק לאחר מכן לסנן את אפשרויות הקידום הרלוונטיות ביותר, וזאת בהתאם למאפייני בית העסק, מאפייני קהל היעד והמטרה, כאשר בו זמנית יש להכיר ערוצי שיווק חדשים שתופסים תאוצה, להיעזר במבחנים שמסייעים לקבוע יעילות, לפרק את מרכיבי ההצלחה ולהבין בדיוק אלו אלמנטים הובילו לתוצאות הרצויות. מה עוד? חשוב להיעזר במגוון כלים ייעודיים שכיום בין היתר כוללים בינה מלאכותית.
מה זה קריאייטיב? ים ללא מלח זנב ללא סנפיר
מכירים את זה שיוצרים משהו שהוא כמעט מושלם, שאוכלים מנה שהיא כמעט נדירה, שמספרים בדיחה שהיא כמעט מצחיקה? על אותו משקל נציג עבודת שיווק שחסר בה מרכיב הקריאייטיב: שיווק שרק כמעט מוביל למטרה. בשביל ששיווק של מוצר או שירות יצליח להתעלות מעל המתחרים הוא חייב למצוא את הדרך הנכונה להציג את הדברים, כך שהוא ייחקק בתודעה לטווח הרחוק, ופה הקריאיטיב תופס את חזית הבמה.
כיצד משרד שיווק OK מצטרף למסיבה? הוא מאמין (ומיישם!) בכוחה של שנינות, מילה נכונה ודיוק, ועל כן הוא תמיד בוחן כיצד להציג את הדברים בדרך מעניינת, ליצור עניין, להעניק ערך מוסף ולפעול בזמן הנכון, ואם רק תבקרו באתר, תיהנו משלל דוגמאות שפיציות – עם סנפיר בצדדים וקורט מלח מסביב.
שנסכם?!
לבסוף נקנח עם המוטו של משרד הפרסוםOK : 100% מקצועיות מורכבת מ70% טכנולוגיה, 40% יצירתיות, 90% צוות מנצח ו40% שאיפה למצוינות.
הלכתם לאיבוד? שיווק מוצלח הוא מעבר למספרים!
מכיר אותם . טובים מאוד.