פרסום בחי פה

תגובות אחרונות

עוד כותרות בחי פֹּה

מקצר חיים • סיפור קצר מאת אילן סגל

מנין שאבנו את החוצפה לעשייה כה מסוכנת מבלי הניד...

מתכון למופלטה של אלופים מבית חי פֹּה

לא הזמינו אתכם למימונה?  זה באמת לא נעים, אבל יש...

בית סלים ביי סלאם בחיפה, פרי שיתוף פעולה בין יזם ערבי ואדריכלים יהודים

בקרן הרחובות שיבת ציון והמגינים, בואכה העיר התחתית, ניצב...

המעלית בקניון נתקעה והאנשים זחלו החוצה • "בילוי" של מוצ"ש בחיפה

(חי פה) – במהלך השבת האחרונה (20/1/24) אחת המעליות השקופות שבגרנד קניון חיפה הפסיקה לפתע לפעול. האנשים שהשתמשו במעלית באותה העת סיפרו לחי פה כי מצאו את עצמם תקועים בה במשך 45 דקות. בסופו של דבר נפתחו דלתות המעלית בעוד המעלית עצמה תקועה בין הקומות, והם נאלצו לחלץ את עצמם בזחילה החוצה.

רבע שעה עולים ויורדים…

"הגעתי בשבת האחרונה לגרנד קניון כדי לראות סרט", מספרת אחת הנשים שנתקעה במעלית. "עלינו במעלית האמצעית מהקולנוע בשעה 19:30 ופתאום המעלית נעצרה באחת הקומות והדלת שלה נפתחה מעט מאוד, כך שאי אפשר היה לצאת. מיד אח"כ המעלית התחילה לרדת ולעלות, כי אנשים לחצו על הכפתורים בקומות השונות כדי להזמין אותה. הבעיה שבכל קומה שהגענו אליה המעלית נעצרה, אבל הדלת שלה לא נפתחה. ככה עלינו וירדנו כרבע שעה", היא מספרת.

המעלית התקועה בגרנד קניון (צילום: חי פה בשטח)

"הבנות צרחו ובכו"

"בינתיים התקשרנו לטלפון שהיה כתוב בתוך המעלית. כשהגענו לקומה 3 חיכו לנו עובדים של המקום, שלא הצליחו לפתוח את דלת המעלית. אחרי עוד רבע שעה הגיע תורן אחראי של חברת המעליות, הוא הפסיק את החשמל במעלית ואז המעלית נפלה כרבע קומה. לאחר עוד 10 דקות הנציג מחברת המעליות הצליח לפתוח את דלתות המעלית והיינו צריכים לזחול החוצה", היא אומרת.

"הבנות שהיו איתי במעלית בכו וצרחו. הן נכנסו להיסטריה, ובצדק, כי המעלית היתה עלולה ליפול עוד בזמן שאנחנו זוחלים על הרצפה של קומה 3. זה היה מפחיד וטראומתי. היה קהל גדול שהתגודד שם. באמת שהיתה הרגשה שאנחנו עלולים להיפגע מאוד או להיהרג. המעליות האלה ישנות וצריך להחליף אותן".

נאלצו לזחול החוצה מתוך המעלית התקועה (חי פה בשטח)

"בכל הפסקת חשמל"

אדם שעובד בגרנד קניון מספר כי בכל פעם שיש הפסקת חשמל בקניון, יש בעיה עם המעלית השקופה: "לפני כשבועיים היתה הפסקת חשמל בכל הקניון. אנשים נתקעו במעלית השקופה, חיכו עד שסידרו את המעלית ורק אז יכלו לצאת ממנה. החשמל חזר לזמן קצר ואז שוב הפסיק, ובכל הזמן הזה הם חיכו בתוך המעלית".

תגובת עופר גרנד קניון חיפה:

״סוגיית בטיחות ובטחון המבקרים בקניון נמצאת בראש סדר העדיפויות ואנו משקיעים בכך מאמצים ומשאבים רבים.
בקניון פועלות 20 מעליות, המתוחזקת ברמה הגבוהה ביותר ע״י חברה מקצועית ומובילה, שמפוקחת על ידי גורמי מקצוע רלוונטיים, לרבות ביצוע ביקורות תקופתיות והכל כנדרש בהתאם לתקנים ולחוק.
באשר למקרה נשוא פנייתך – מיד עם היוודע התקלה הוזנק למקום טכנאי שהגיע תוך מספר דקות ופתר את הבעיה באופן המהיר ביותר. לאורך כל האירוע לא היה כל חשש לבטיחות המשתמשים.
אנו מתנצלים אם נגרמה אי נעימות זמנית ומזמינים אתכם לשוב ולבקר בקניון ולהנות מחוויית בילוי וקנייה בטוחה ומהנה".

מיכל גרובר
מיכל גרובר | כתבת חינוך • נדל"ן • חברה צרו קשר: 054-4423911 מייל למיכל: [email protected]

כתבות קשורות לנושא זה

7 תגובות

1. אני לפני כחודשיים, באותן המעליות, במזג אויר נחמד, ובלי הפסקת חשמל, נשארתי עם אדם קשיש לבד במעלית, באמצע בין הקומות, ראיתי האנשים מחוץ למעלית, ביקשתי שיעזרו , עד שראיתי מספר טלפון במעלית, והתקשרתי, אמרו שיודעים וזה יקח זמן,לא היה לי מיים, גם לקשיש לא, הייתי 25 דקות יותר מדיי קלועה שם , לא היה "נעים" בהחלט מלחיץ, לדעתי חייבים להתקין בכל מעלית כיסא מתקפל. היות וכשיצאנו, אני הרגשתי מסוחררת, והיה עוזר לי אם מישהו מהעובדים בקניון היה ממתין עם בקבוק מיים ואולי עוזר לי להגיע לכיסא ריק. הבינותי לאחר מכן, שזה לא חריג בגרנד קניון, ולהשאר לבד חלילה במעלית לאורך זמן, שמדובר באדם מבוגר, יכול להסתיים גם אחרת כי ביציאה אחר כך , הראש כל כך מסתובב, שכמעט אין לך יכולת להבין היכן אתה בקניון . בבקשה לדווח להנהלת הקניון. או לשלוח לי הטלפון של הנהלת הקניון. מישהו צריך לקחת אחריות. תודה. עירית.ל

2. לפני שבועיים ביום שלישי ב-9.1 יצאנו מסרט שהחל ב-21:30 בגרנד קניון. ירדנו במדרגות הנעות והן נעצרו באמצע. המשכנו לרדת רגלית וכשהגענו למטה לאולם כבה האור בכל הקניון למשך כשעה. ישבנו בחשיכה באולם מלא צעירים ומבוגרים כשלאחר כחצי שעה בחושך מדי פעם חזר האור וכבה מיד. כך במשך כשעה שלמה. המעליות לא פעלו גם כשחזר האור ונאלצנו לעלות ברגל את כל הקומות עד לקניון.
    אתמול שוב קנינו כרטיסים לסרט ב-7 בערב באולם מס׳ 10. . הסרט החל אבל האור באולם לא כבה. הסרט המשיך ואנשים מהאולם יצאו לקרוא לסדרן שלקח לו זמן להגיע לאחר שעוד אנשים יצאו לקרוא לו. לקראת סוף הסרט ובקטע הכי רגיש, החל גלאי עשן ליד המסך לצפור בצורה נוראית ומחרישת אוזניים, ממש עד לסוף הסרט. כשיצאנו – המעליות לא עבדו …!!!!! נאלצנו לעלות במדרגות הנעות ואז לרדת במעליות שבאמצע הקניון לחניות. נו, באמת…..
    לסרטים כבר לא נלך לצפות בגרנד קניון. אותנו הם איבדו !!!!!!

3. ביקרתי השבוע בגרנד קניון בחיפה. אין שום הנחיות בנושא בטיחות

4. אם טכנאי הגיע למקום וסגר חשמל אין פחד , והמעלית לא תיפול סתם ככה יש לה 4 מעצורי חירום .. תפסיקו עם הדרמטיות …

5. אין הנחיות במעלית עצמה. האירוע יכל להסתיים בדקה אחת. חשבתי שתוכנן שהמעלית תפתח ב45 דק' בעצמן או שטכנאי הגיע .. אבל מוזר שצריך טכנאי למצב בכלל – פעם המעליות היו עם רשתות מתכת (הנדסה שפוייה פשוט) ולא זכוכיות.. הנחיות פשוטות על לוח מתכת מוברג ובטחון לקהל(שלא אהד אותן). ניתן היה לדבר בטלפון ישיר עם טכנאי החברה גם!

פשוט אנושיות והגיון בריא(אנשי שיווק היו גם אז)
    נפל לכם האסימון?

תמיד העדפתי להשתמש במעליות אחרות(אם בכלל) שם — באותו קניון.

נראה שמדובר בחבלה מכוונת – קוד זדוני.
    כמובן שאשתמש במעליות אחרות עד שיפתרו את הבעיות שם..

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן

כל הכתבות בחי פֹה

חילוץ מורכב של מטיילת שנפצעה בעומק השטח בנחל כלח שבשמורת הכרמל • יחידת החילוץ גליל כרמל

(חי פה) - מתנדבי יחידת החילוץ גליל כרמל חילצו היום (שבת, 27/4/24) מטיילת שנפצעה בעומק השטח בכרמל. אזרחי ישראל מטיילים במהלך החג בהמוניהם. אם...

המשטרה מפנה בכוח מפגינים בחורב ◄ הפגנה נגד ממשלת נתניהו ובעד בחירות עכשיו – חיפה – 27/4/24

(חי פה) - המונים ממשיכים לצאת לרחובות בקריאה לבחירות עכשיו. זאת על רקע האסון הבטחוני, הכלכלי והחברתי שאירע לעם ישראל בתקופת ממשלת בן-גביר, דרעי,...

גולש גלים מציל נער מטביעה בתל אביב – צפו

(חי פה) - ביום שבת, 27/4/24, הים בתל אביב היה סוער. הגלים עלו לגובה של 120 ס״מ. בחוף הסמוך ליפו אין מציל. החוף אסור...

תכנון אורבני: עירוב שימושים יפיח חיים בשכונות השינה של חיפה • דעה

(חי פה) - עירוב שימושים זו שיטה לתכנון רחוב כך שבמפלס הרחוב מתוכננים שטחי בילוי ומסחר ומעליהם מגורים. שיטה זו, הנהוגה בעולם עוד מימי-קדם,...

תאונת אופניים חשמליים בנשר • גבר במצב קשה עם חבלת ראש

ממד"א נמסר לחי פה: בשעה 10:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפצע במהלך רכיבה על אופניים חשמליים בדרך משה...