(חי פה) – תושבים רבים בחיפה, בהם מבוגרים שאינם מסתדרים עם שירותים דיגיטליים, מגיעים בימים אלו למרכז השירות לתושב כדי לבצע פעולות חיוניות כמו תשלומי אגרות, טיפול במסמכים ובירורים שונים. אותם תושבים מופתעים לגלות שהמרכז סגור, ללא הודעה מקדימה מספקת מצד העירייה. התושבים שניסו ליצור קשר טלפוני קודם להגעתם דיווחו כי לא קיבלו כל התראה על סגירת המרכז, ונאלצו להגיע פיזית כדי לגלות בעצמם את העובדה המטרידה.
אחד מהתושבים, אשר שמו שמור במערכת, סיפר כי נאלץ לקחת יום חופש כדי לסדר עניינים דחופים מול מרכז השירות. "אני והשוכר שלי לקחנו יום חופש במיוחד כדי לפתור בעיה שנמשכת כבר מספר חודשים. כשהגענו למרכז גילינו שהמקום סגור, בלי שום הודעה. זה מתסכל ולא אחראי מצד העירייה – הזמן שלנו יקר, ולצאת מהבית במצב הביטחוני הזה זה לא עניין של מה בכך".
בניסיון להבין את התנהלות עיריית חיפה, נסינו במערכת "חי פה" לבדוק האם העירייה לפחות טרחה לפרסם את דבר סגירת המרכז באתר האינטרנט שלה כי הודעה לעיתונות לפרסום בעיתונות המקומית לא קיבלנו. מהבדיקה התברר כי קיימת הודעה קטנה במבזק צדדי באתר העירייה, שמציינת כי "חלק מהמוקדים סגורים" אך אינה מפרטת במדויק אילו מרכזים פעילים ואילו סגורים, מה שגורם לבלבול ולחוסר בהירות בקרב הציבור.
תושבים מבוגרים רבים טוענים כי ללא הודעה ברורה ובולטת, הם נותרים ללא יכולת להבין את מצב השירותים הזמינים עבורם. "העירייה חייבת לציין בצורה בולטת וברורה אם מרכזי השירות סגורים", טוענים חלק מהפונים, "אם במבזק הראשי באתר, ואם על ידי עדכונים קבועים בעיתונות המקומית".
הדרישה המרכזית שעולה מהתושבים היא לפרסם עדכונים בולטים וברורים – בעיתונות המקומית ובאתר העירייה – כך שגם האוכלוסייה שאינה פעילה דיגיטלית תהיה מודעת לשינויים במתן השירות. "בזמנים מתוחים כאלה, חשוב לתת לנו את האפשרות לדעת אם השירות זמין או לא, ולמנוע מאיתנו את הצורך להגיע רק כדי לגלות את הדלתות סגורות", מוסיפים הפונים.
עיריית חיפה נדרשת לשפר את העדכונים וליצור שקיפות כלפי תושבי העיר, במטרה למנוע עוגמת נפש נוספת בעתיד ולסייע לציבור במצב הביטחוני הרגיש.
מעיריית חיפה טרם נמסרה תגובה.
הייתי אומרת בושה
אבל היא התאבדה מזמן
מה נשאר?
רק מרד
המרכז היחיד שפועל בקבלת קהל לטובת התושב הוא בקריית חיים-עטורת האזעקות.
מתי תתעורר העיריה ותקצה מרחב מוגן לקהל הפונים פיזית למרכזי התושב בעיר.
שאתה פונה טלפונית הטלפנית אינה יודעת
דבר על מרכז פניה פתוח לקהל רק מוסרת כי אין קבלת קהל
גם המנהל שלה לא יודע דבר אחר.
אחרי שאתה מוסר לו מידע!!!!!? הוא בודק
ומאשר אודות ק. חיים.
עיריית חלם.
יודעים לשלוח הודעות אבל לא לפתור בעיות
בושה!!!!!!!!
בושה וחרפה
רשות מקומית כושלת בטיפול בתושבי חיפה
כדאי שראש העיר התעורר כבר
שיטת הדיכוי לאזרחים ממשיכה לעבוד. מצד העיריה ומצד הממסד . אסון עולמי חדש השתלטות על האנושות ודילול אוכלוסין בכל העולם.אג'נדה 21 גוגל