(חי פה) – תושבים המתגוררים בשכונות בת גלים וקריית אליעזר בחיפה, טוענים כי הם נפגעים מכך שהרכבת לא עוצרת בתחנת בת גלים במהלך הלילה בדרכה מנתב"ג. כך גם המעבר מתחנת הרכבת לשכונת קריית אליעזר נסגר בשעות המאוחרות, דבר שגם כן פוגע בשירות שהם מקבלים.
לא הגיוני
כרמית הררי, שמתגוררת בקריית אליעזר, מספרת לחי פה: "לא מזמן חזרנו מחו”ל. במהלך הצ׳ק-אין, בעלי אמר לי שנצטרך לקחת מונית, בגלל שהטיסה התאחרה ולא תהיה לנו רכבת הביתה. מישהו בתור ששמע אותנו אמר שזה לא הגיוני, כי הוא גר בבנימינה והוא כל הזמן משתמש ברכבת כשהוא חוזר מחו"ל, והרי מדובר באותו ציר נסיעה. זה נשמע לנו מוזר, כי לנו ידוע שאין רכבות בלילה.
בין שתי שכונות
נכנסנו לאפליקציה, ולמרבה הפלא גילינו שהוא צודק ואכן יש רכבות בלילה, אך הן מדלגות על תחנת חיפה בת גלים ופשוט לא עוצרות בה. זה דבר תמוה, משום שתחנת בת גלים היא אחת התחנות העמוסות בחיפה, ולא רק שהיא מהעמוסות – אני לא מצליחה להבין את ההיגיון בלהשאיר את העצירה בתחנת חוף הכרמל, או תחנת מרכז השמונה – שאף אחד, או לפחות מעט מאוד אנשים גרים בקרבתן, אבל על התחנה שנמצאת ממש בין שתי שכונות מגורים גדולות, דווקא עליה לוותר.
הליכה לא נעימה
הררי ממשיכה ומספרת, שהעובדה שהרכבת לא עוצרת בתחנת בת גלים אינה הבעיה היחידה של תושבי השכונה. "גם ביומיום, קריית אליעזר מקבלת שירות נחות יותר. כך למשל, הרכבת סוגרת את שעריה לכיוון קריית אליעזר עוד לפני חצות. "חברה שחזרה ברכבת שיצאה בשעה 23:00 בערך מתל אביב והגיעה לבת-גלים בסביבות חצות, גילתה שהשערים לכיוון קריית אליעזר במעבר התת קרקעי, כבר היו נעולים. היא נאלצה לעשות את כל הסיבוב ברגל, מהיציאה החיצונית בבת גלים ודרך צומת דולפין ולהגיע עד הבית, זו לא הליכה נעימה לאישה בלילה לבדה".
יתרונות המגורים בשכונה
"אחד היתרונות של המגורים בקריית אליעזר הוא הקירבה לרכבת. זה נתון קריטי בשבילנו, כי הרבה מאיתנו עובדים בתל אביב ומשתמשים יום יום ברכבת, והרבה. אם הרכבת סגורה בפנינו, זה מבחינתנו מה שנקרא ״דיל-ברייקר״. הגיע הזמן שמנהלי הרכבת יתחילו להקשיב לתושבים אותם הרכבת משרתת, ולתת להם את השירות עליו הם אמונים".
לא עוצרות בכל התחנות
מהנהלת הרכבת נמסר בתגובה: "רכבות הלילה לא עוצרות בכל התחנות, בת"א למשל הן עוצרות רק בתחנת סבידור. בחיפה הן עוצרות גם בחיפה מרכז וגם חוף הכרמל".
לגמרי לא הגיוני כי התחנה משמשת גם את האנשים לגישה הלוך חזור לבית החולים רמב"מ!!! מכעיס ממש שכך תעשו שינוי
הרכבת חטסכת הרבה כסף למשרד התחבורה יש להם מטרות חשובות.
אני לא מתפלאת התחבורה אצלנו ממש צחוק !והרכבות על הפנים פשוט עולם שלישי ..אין רכבות ימי שישי לבן גוריון מה זה אמור להיות ? אין עם מי לדבר
אני לא מבינה מה ההגיון לא לעצור בתחנות מיושבות אם כבר נותנים שירות לנתב"ג אז שיהיה מושלם בפרט שבת גלים קרובה לשתי השכונות הגדולות בחיפה אז מה ההגיון לא לעצור🤔
הרכבת לא עוצרת בבת גלים בגלל שהמעבר הפך למפגש לחסרי בית ונרקומנים שהיום מסתובבים במרכז הכרמל . אבל בתקופה האחרונה מסתובב ברחוב החורשה/הנשיא 35 חסר בית המכונה איש הקוף הוא מסתובב ורץ ברחוב חוזר יושב ליד טיבי ועושה קולות של קוף
נשמע כמו "אוי אוי אוי"
שיגידו תודה שהיא בכלל עוצרת בחיפה המשעממת
ואתה בטח ממדינת תל אביב.שמכמובן מגיע לה הכל.
מי שמתכנן את התחבורה אינו משתמש בה….
הבעיה היא לא ברכבת, אין היגיון בלהשאיר את 4 תחנות חיפה פתוחות עם צוות עובדים בשביל רכבת אחת בשעה. עיריית חיפה/אגד צריכות להפעיל שירות קווי לילה תדיר יותר והגיוני יותר, עם קווים פחות מפותלים, כיאה לעיר השלישית בגודלה בישראל
צרת התחבורה הכושלת ממאיסה את החיים במדינה ולכן אני שוקל לעזוב
תשובת דוברת הרכבת חוטאת לצרכי הנוסעים. הגברת שנסעה ברכבת הלילה מנתב"ג לחיפה ציינה שתחנת בת גלים בה רכבת הלילה לא עוצרת הינה עתירת נוסעים ולעומתה תחנות חוף הכרמל ומרכז השמונה שוממות כמעט לחלוטין בשעות אלו.
אולי כדאי שבהנהלת הרכבת יתגברו על תופעת "הראש הקטן", יחשבו בגדול ויתנו שירות העונה על צרכי הנוסעים
מה לעשות טיפשים רוצים ללכת הביתה עייפים כל היום ברכבת על הקטר.
מה הבעיה של הנהג קטר לעצור רגעעע.מחפשים צומי
איזה רשעים למה????
ובמעבר התת קרקעי ב23:00 בלילה כן נעים להסתובב לאישה לבד?
לשאלה זו צריך להפנות לשרת התחבורה באמצעות ראש העיר חיפה שרק בשבוע שעבר אירח אותה בעיר כאשר היא קוראת לעודד נסיעה בתחב"צ.לא ברור מדוע בעונת קיץ שהיא עונת תיירות פעילה תחנת בת גלים איננה עובדת בשעות הלילה.הלא התחנה הזו משרתת במהלך כל היום אלפי אנשים. אין שום סיבה שלא תפעל בתקופה זו.
בבת גלים יש תחבורה של אגד. ויש אופציה למוניות שמחכות בבית החולים רמבם. בהשמונה וחוף הכרמל חיכיתי וחיכיתי למונית בשעות הלילה וחיכיתי.
שלום רב,
ומדוע אין לחדרה מלבד הבוקר ואחה״צ רכבות ישירות בלי החלפה, לאנשים מבוגרים כמוני קשה לרדת במדרגות בנימינה ולעלות שוב לרציף שמגיע לחדרה והרכבת כבר ממתינה וצריך להספיק להיכנס אליה, אתמול נסעתי לחדרה והרכבת בבנימינה עמדה בתחנה עם דלתות סגורות, אם לא היה האיש שהיה לידי ופתח את הדלת הייתי מפספסת אותה, לדעתי הרכבת בבנימינה צריכה לסגור את הדלתות כשהיא צריכה להתחיל לנסוע אחרת מפספסים אותה, מבקשת שיהיו גם בצהריים ובעוד שעות במשך היום רכבת ישירה לחדרה ולא החלפה בבנימינה, תודה על פנייתכם
אוי לא, אין רכבת ישירה מחיפה לנתב״ג, יאללה מה קרה, קחו רכב או מונית כמו בערך רוב המדינה שאין לה רכבת ישירה לנתב״ג.
תשובה של רוע לב
הגיוני מאד. אזורי הבילוי של חיפה – הנמל, המושבה, המרכז המסחרי הישן נמצאים במרחק הליכה מרכבת מרכז.
בבת גלים וקרית אליעזר התנועה דלילה קחו מטרונית מרכבת מרכז שתי דקות לבת גלים.
יש גבול להתפנקות.
אין אוטובוסים ליד רכבת מרכז בחיפה ובטח שאין מטרונית. בכלל לא נעים ללכת ברגל עד רח' המגינים בחשיכה בשעות הלילה. העיר התחתית בחושך?
יש מוניות, יש קווי לילה ויש גם מטרונית ליד רכבת מרכז.
מי שאומר שאין כנראה חי רק בתוך הרכב שלו, מספיק עם ההתפנקות.
אין שום סיבה שהרכבת תעצור בבת גלים, מדובר ברכבת לילה שלא עוצרת בכל התחנות וכך היה תמיד, אגב. זו לא רק "עצירה לשתי דקות", זה דורש להפעיל את התחנה כל הלילה ויש לזה עלויות.
התחנה הכי עמוסה בחיפה בפער עצום היא חוף הכרמל ולכן ברור למה הרכבת עוצרת שם. זו גם אחת התחנות העמוסות בארץ.
חשוב לציין גם שהמטרונית עובדת כל הלילה, כך שאפשר לרדת בחוף הכרמל ולקחת מטרונית.
ממתי המטרונית עובדת כל הלילה?
תיכף תכתוב שהיא גם עובדת בשבת.
כל הכבוד להנהלת רכבת ישראל. בוקר טוב ומבורך לכולם.
מה הבעייה לעצור גם כך הם עוברים דרכה, את השערים יהיה אפשר לסגור נאמר רבע שעה אחרי הרכבת האחרונה לאותו יום.
תחבורה ציבורית בכל מקום בעולם היא בבחינת "נותנת שרות" ועוצרת בכל תחנה בלי קשר לרכבת, אוטובוס או מטרו.
רכבת ישראל עדיין לא הפנימה את מהות השרות הציבורי ברכבת.
מה קשור תל אביב…איזו מין תשובה זו ללקוחות של רכבת? ראש העיר שהציג קשרים הדוקים עם שרת התחבורה צריך לפעול לעצירת הרכבת לילה בכול התחנות!!!
גם לא עוצרת בלב המפרץ הגיע הזמן לתת שירות לכולם
רכבות הלילה מנהריה גם לא אוצרים בלב המפרץ הגיע הזמן לתת שירות לכולם
כאילו רק זה הבעיה הבעיה היא יותר גדולה מהכל למה בנהריה למשל אני רוצה להגיע מנהריה לאשדוד בקו ישיר כמו בעבר שיכולתי לעשות זאת בעבר עכשיו נאלץ לעשות החלפה ברכבת אוניברסיטה תל אביב וגם למה הרכבת שם נסגרת בשעות הערב וגם בעבר הייתי נוסע מתחנת ראשנים לנתניה היום כבר אי אפשר כי כבר יותר מ3 שנים עובדים שם וזה מתחת לכל ביקורת הכל חסום רק. ללוד משם אפשר לסוע וגם למה הפסיקו את הקו חיפה חוף הכרמל לכיוון מגדל העמק וגם למה לא בונים תחנת רכבת בטבריה או לאילת שמדברים על זה כבר יותר מ14 שנה וגם כל הזמן אני נתקל בתופעות משונות בתחנת הרכבת חיפה חוף הכרמל איפה שבעבר הייתי עובד שגרתי במושבה בחיפה אני הייתי נאלץ לצאת ברכבת לכיוון שעה קודם כי אחרת לא היה לי או מקום לשבת או בקושי היה עובד מיזוג ברכבת
טמטום בהתגלמותו, מתאים לשרת התחבורה.
תפנו לצרת התחבורה .
בתנאי שתצביעו לה בפריימריז אולי תתרצה המושחתת הרקובה.
מילא לא עוצרת. ירדתי הב06.15 בבוקר מרכבת שיצאה מנתב"ג ב0500 בבוקר. עזרו לי להוריד א נמזוודה וכשאני ירדתי, רגל אחת על הקרקע, דלתות הרכבת נסגרו לי על הקרסול. למזלי הייתה לידי כישה שהחזיקה הי והחלה לצעוק לאחראי ששרק קודם, כדי שהרכבת תתחיל לנסוע. הוא פתח את הדלתות יחילצתי את הרגל שלי.
לולי אשה זו שתמחה בי
נייי נופלת על הארץ ונגררת ים האכבת שקבלה אידור להמשיך בנסיעה.כל זה קרה ב10/7/25 בתחנת רכבת חוף הכרמל.
זהירות!
לדעתי ממש לא בסדר. לפחות יש מטרונית שתביא אותם למחוז חפצם.
הרכבת לא עוצרת בבת גלים כדי לא להפריע ברעש תחילת הנסיעה לדיירים הגרים קרוב לתחנה. זו לא החלטהמשרירותית זו החלטה מושכלת.
רכבת חשמלית לא מפריעה
אין קשר בין עצירת הרכבת ומעבר הרכבת.החלטה לא נכונה
שירות צריך לכו….. לם.
האיזור הזה מלא פשע ועבריינות והמנהרה שימשה אנסים ועבריינים לכן היא סגורה בלילה
בדיוק!! פשוט חלם לרגע שמחתי,שחוזרות רכבות הלילה ,כי זה תמיד היווה בעיה בחזרה מנתבג בטיסות ערב ואז כתושבת בת גלים התברר לי,שפסחו על תחנת רכבת גלים,הרכבת עוצרת תחנה אחת לפני בחוף הכרמל ובתחנה אחת אחרי במרכז השמונה.הייתי שמחה לדעת מה השיקולים ההגיוניים?? מה בדיוק הבעיה בעצירה של 2 דקות בתחנה שגם ככה הרכבת חולפת בה??? ככ מעצבן ,זה ממש לא סביר
הם לא יהלומים
כתבה נימביסטית לחלוטין!
המרואיינות שמעו על אוטובוס כמו יתר תושבי העיר ??
הטימטום בהתגלמותו, כמו כל מה שקורה במדינה.
נמאס!!!
תגובת הנהלת הרכבת מבטאת זלזול והתנשאות , הרי כל העניין בכתבה שהבעייה היא שהרכבת המזופתת לא עוצרת בתחנת בת גלים , אז מה הטעם בתגובה של הנהלת הרכבת , שחוזרת על על מה שנטען בכתבה ש"הרכבת עוצרת בחוף הכרמל ובמרכז השמונה" מה הם חושבים שציבור הקוראים והמגיבים מטומטם ?!
אין מאבטחים חסר כוח עובד מלא בצו 8 לכן לא ניתן להאיש חלק מהתחנות ונעשו תיעדופים
שטויות
זו שיטת מצליח
יפגינו נגד-יקבלו
למה אין תיעדופים אצל החרדים????
שם הכל מתקתק כמו שעון ……
אם חסר כוח אדם,חסרים מן הסתם גם הנהגים
אין קו אצל החרדים שבוטל!!!!!!
קראתי את הכתבה וזה ממש הזוי ,הפקרות מרגיז, מתסכל ,מחליא אותי לקרוא דברים כאלה שהם ממש לא הגיוניים. אני לא גרה בסביבה אך בבקשה ממי שנותן הוראות וחוקים מטומטמים כאלה בבקשה לשנות ולעשות צדק אחרת איפוא אנחנו ואיך אנחנו חיים בלי אנושיות ?????????,
המעבר נסגר בשעות הלילה מכיון שהוא היווה מגורים לינה ועשית צרכים של חסרי בית וסתם עבריינים, מה גם שארעו מספר מעשי אונס במשך השנים במינהרה החשוכה
לכן היא נסגרה.
לסגור??????
תציבו מצלמות שוטר
סגירת המעבר הוא פתרון??????
אולי תתקדמו מעט!!!!!
דבר ראשון זה לא נכון שתחנת הרכבת בחוף הכרמל בלילה אין נוסעים כול מי שנוסע למרכז או לחליפין לנתב"ג וגר בחיפה יורד בא או בלב המפרץ ובגלל זה התחנת נחשבת יותר מרכזית בנוסך לזה שבתחנת חוף הכרמל יש יותר חיבורים לשאר התחבורה הציבורית בחיפה
כדי שתעשה שעורי בית!!!!
אותם חיבורים יש בבת גלים ובמרכז השמונה
יש לשרת את כל האוכלוסיות ולכן יש לעצור
גם בבת גלים!!!!
לעמק ולנצרת תחבורה
מחוף הכרמל יש ?????-לא
בתחנת השמונה יש!!!!
מטרונית יש מכל תחנה