באנר חזית הים רחב
באנר גורדון 240624
באנר חברה כלכלית 100724
באנר מוזאוני חיפה 140724
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724
באנר מוזאוני חיפה 140724
באנר קריית אתא קיץ 2024

משטחי ענק של צידפת הפרנה פרנה התגלו במפרץ חיפה

(חי פה בים) - רבים הדיבורים על הגירה לישראל...

“נסראללה” לא רק בלבנון גם אצלנו בקרקעית הים בחיפה

כאדם שמבלה ארבע שעות בממוצע ביום בצלילות, כל יום...

החטופים ישוחררו רק לאחר עליית השמאל לשלטון • דעה אורי לב

לפעמים המציאות טופחת על פני, ואני רואה את האמת…...

נצפו שפל וגאות קיצוניים בחופי הצפון

תופעת השפל החריגה לפני כשנה וחצי, דיווחנו באתר "חי פה"...

המלון בבת גלים נבנה במהירות הבזק על אף שהוא חוסם את קו החוף

זוהי כתבת המשך לכתבה שפרסמתי לפני כחודשיים בתקופת הבחירות...

שיקוע הרכבת: הפתרון הזמני המוצע אינו ישים • אדריכל שמואל גלבהרט בתכנית עדשה מקומית

התכנית עדשה מקומית – התכנית של חיפה – כל ערב בשבע בחי פה

הנה באה הרכבת…
עיריית חיפה התגאתה שהצליחה להעביר החלטה חשובה שתאפשר סוף סוף מעבר פתוח בין העיר לחוף הים. אדריכל שמואל גלבהרט, לשעבר סגן ראש העיריה, משבית את השמחה וסבור כי הפתרון הזמני לשיקוע הרכבת אינו ישים. הוא קורא למועצת העיר לומר את דברה בענין. הראיון מתפרסם במסגרת שתוף פעולה בין "עדשה מקומית" ל"חי פה".


No Fields Found.

צרו קשר עם חי פֹּה: בוואטסאפבמייל

עדשה מקומית - חי פה
עדשה מקומית - חי פהhttps://haipo.co.il/tag/%d7%a2%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%aa
עדשה מקומית - תכנית הראיונות המצליחה - עכשיו בשיתוף חי פה - תאגיד החדשות

כתבות קשורות לנושא זה

5 תגובות

  1. שימו לב לאורך כל ההיסטוריה גלבהרט בגישה שלילית לכל יוזמה, וכך נראית העיר שכל צעיריה נוטשים אותה ובעיר נשארים זקנים ממורמרים ועיר שהזיהום הרג אותה מסרטן

  2. גם המתווה הזה מסובך ובזבזני
    למה הרכבת צריכה להגיע לקריית הממשלה?
    שתהיה תחבורת ציבורית אחרת (מטרונית) מרכזית המפרץ לקריית הממשלה.
    הרכבת יכולה להתרחק מהחוף כבר בעתלית (או מראש להשאר על קו רכס ההר אחרי בנימינה ולעבור במנהרה דומה למנהרות הכרמל למרכזית המפרץ.

    המקום הנכון לרכבת בחיפה דרום – כנראה יציאה מתחת או ליד האצטדיון ממנהרה תת קרקעית שתתחיל באזור עתלית.

    על הדרך ניתן להגדיל. את כמות המגיעים לאצטדיון ברכבת, לתת תוואי עם פניות מועטות לרכבת (חשוב לרכבות) לשחרר את קו החוף מהרכבת ולאחד את שטח החניונים של האצטדיון והרכבת (אולי להוסיף עוד קומת חניות) וזאת לנוחות ורווחה התושבים בהוצאה נמוכה ותוואי סביר לא תת ימי (תת ימי לא ממש אפשרי בגלל הצורך בפתחי מילוט ואוורור

  3. אמיר הראיון קצר מדי.
    יש בראיונות האלו תחושה של דבר מהר מהר כי זמננו תם כ ו ברדיו, למה? יש לך אפשרות גם לראיין רבע שעה, במיוחד גלבהרט שיש לו הרבה מה לומר ודבריו מעולים.
    מסכים איתו שעוד לא מאוחר לדרוש מינהור דרך ההר במקום להשאיר חישמול דרך חיפה לעשרות שנים עם שיקוע לא הגיוני ולא מעשי עד שימצאו תירוץ בממשלה לבטל אותו. חייבים מינהור ועוד יותר הזזתה של תחנת חוף הכרמל ולא תחנת מפלץ נוסח התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. בכייה לדורות מה שקורה כאן..

  4. אדריכל ס ראש העירייה לשעבר מר שמואל גלבהרט טוב ראוי ונכון לשמוע ולקרוא את דבריו אשר תמיד נכונים וראויים

  5. צודק ידידי האדיכל שמואל גלברהט ,לשעבר סגן ראש העיר חיפה.לילה טוב.

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

טראומת קיבוץ בארי – תשעה חודשים מאסון 7/10/23 – סיור מצולם ומצמרר

(חי פֹּה) - תיעוד - תשעה חודשים לאסון שפקד אותנו הרגשתי חובה להגיע לבארי כדי לנסות לחוש ולתעד את הטרגדיה שאנשי בארי חוו בשביעי...

הפגנה נגד ממשלת נתניהו – חיפה – חורב – 27/7/24

(חי פה) - נמשכת המחאה נגד ממשלת נתניהו. המפגינים קוראים להתפטרותו ומסבירים כי המלחמה נמשכת והעסקה להשבת החטופים מתעכבת מכיוון שנתניהו אינו מעוניין בוועדת...

החתול שמר על נחש הצפע הענק עד לבואו הלוכד ◄ צפו

(חי פה) - בתקופה האחרונה מתקבלות עדויות נוספות על תופעת החתולים השומרים על נחש הצפע ומגינים על הציבור מפני הכשה. כך קרה גם ביום...

החשיפה לאמבה אוכלת-מוח: הנחיות משרד הבריאות לטיפול במים ועדכון מצב הנבדקים שהגיעו לבתי החולים

(חי פה) - פרשת החשיפה לאמבה אוכלת מוח: משרד הבריאות ממשיך לעקוב אחר הסיכון בחשיפה לאמבה אוכלת-מוח מסוג Naegleria Fowleri ומעדכן הנחיות לציבור. כזכור, גבר...

לוחמי הסטי"לים יירטו כטב"ם שהגיע מלבנון למים הטריטוריאליים של ישראל

(חי פה) - לוחמי ספינות הטילים של צה"ל (שייטת 3) יירטו בהצלחה כטב"ם שטס לכיווננו מלבנון, מעל הים. הסטי"לים מצויידים המערכות מגוונות ומתקדמות ליירוט...