אל תגידו שלא אמרנו את זה מראש…מומחי התחבורה בחיפה ובירושלים, הרי תמיד "יודעים" יותר טוב, לא לומדים כלום ומתקשים להודות בטעותם.
יונה יהב אמר על המינהרות הכל: בהתחלה התנגד בכל תוקף, בהמשך-כאשר הוא נבחר וראה שיש הזדמנות להרוויח צילום בעיתון כשהוא גוזר את הסרט, החל פתאום לתמוך בהתלהבות…
פרוייקט מינהרות הכרמל לא היה כדאי מלכתחילה, לכן המדינה הבטיחה רשת ביטחון, לאחר שנסגר המכרז, כמובן שכל אחד מאתנו היה מוכן לזכות במכרז כזה, אם מבטיחים לו שהמדינה תשלם לו את ההפסדים.
מה יצא לנו כציבור? ירידה קטנה בעומסי התנועה בפרוייד, שתוך שנים ספורות תיעלם כלא היתה, פגיעה אנושה בנחל גיבורים עקב הקמת יער עמודי בטון בנחל, עומסי התנועה בעיר התחתית רק גברו (לא אמרו לנו תמיד שתפקיד המינהרות לצמצמם את העומס הזה??) ופגיעה באיכות הסביבה ממנה סובלים קשות תושבי יזרעאליה.
אילו היו מקימים את המינהרות בלי החיבור לגרנד קניון, מאפשרים נסיעת משאיות ובצמוד להן מינהרה לרכבת, חיפה היתה מרוויחה רווח כפול ומכופל, וגם לא היינו נזקקים למאבק נגד חישמול הרכבת בחיפה, אך איש לא רצה להקשיב לנו וזו התוצאה!
ירון חנן- "הירוקים של חיפה"
שמענו שמנהרות הכרמל אשר הופקעו לטובתם שטחים פרטיים בכל חיפה .
לא משלמות ארנונה האם כספי הציבור נכנסים רק לכיסם ואילו את השטחים שנהרסו בעת החציבות אינם משקמים?