באנר כללית 050924
באנר גורדון 240624
באנר מוזאוני חיפה 081024
באנר טירת כרמל
באנר חזית הים רחב
באנר חברה כלכלית 100724
באנר יד עזר לחבר - רחב
באנר קריית אתא 011024
באנר כללית 050924
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית ביאליק שנה טובה 031024
באנר מוזאוני חיפה 081024

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת...

הקפות בסוכה • שיר לשמחת תורה • יוסי וולך

הסוכה עסוקההיא מתארגנתלשמחת תורה.מצפה להקפותלבואם של רבבותשיקיפו בריקודםאת מטולה...

ברגע אחד, השתנה עולמם • שיר • יוסי וולך

מאז ה7 באוקטובר התווספולמשפחת השכול 121 הוריםשנותרו ללא ילדים...

קולנוע "עצמון" בהדר הכרמל: אתמול, היום, מחר.

בנין קולנוע "עצמון" המפואר לשעבר, השוכן ברח׳ הנביאים...

חנות הספרים הרדופה: "יש רק דרך אחת להשיב לרוחו של ספר את מנוחתה, והיא לקרוא אותו."

הצלחתו יוצאת הדופן של כריסטופר מורלי לחמם את ליבי ולהזכיר לי...

"לחשוב מחוץ לקופסא" תיכון עירוני ג׳

"לחשוב מחוץ לקופסא"
"מגמת הצילום אותה חוויתי במשך מספר מעט של חודשים שינתה את דרך החשיבה והיצירה שלי של צילום. למדתי לחשוב יותר נכון ומועיל, ולמדתי כי ישנו תהליך מסוים שצריך לעבור כדי להגיע לתוצר הרצוי. ההתעסקות בנושא "האחר הוא אני", השליך על כל צדדיה של הגזענות עכשיו אני יודעת כיצד ניתן לבטא את כל אלה בצילום אחד.כך אמרה השבוע פרום בר תלמידת כיתה י' במגמת הצילום של בי"ס עירוני ג'.
האחר-05_(10).jpg
מגמת חשיבה צילומית ופרסום נפתחה לראשונה השנה, בתיכון עירוני ג׳. מדובר במגמה יחידה מסוגה בחיפה המשלבת, פרסום, קופירייטינג, שיווק וניתוח טקסט.
גרדנר הווארד, הפסיכולוג ההתפתחותי סבר כי תיאוריית האינטליגנציות המרובות גורסת כי לאנשים יש מספר דרכים שונות ללמידה ולעיבוד מידע וכי דרכים אלו אינן תלויות זו בזו. תיאוריה זו עומדת בניגוד לתפיסת האינטליגנציה הכללית אשר כוללת כישורים הקשורים זה בזה. גרדנר זיהה שמונה סוגי אינטליגנציות: לשונית, לוגית-מתמטית, מוזיקלית, מרחבית, תנועתית, בינאישית, אישית ונטורליסטית אשר מהווים בסיס למגמה זו.

ללמד לחשוב ליישם ולנתח, אינו דבר של מה בכך בתוכניות לימוד, החידוש העיקרי הוא בזניחת הידע היבש לטובת חשיבה ברמות גבוהות של תלמיד.

תלמידי כיתה י׳ במגמת צילום עוסקים החודש בפרויקט השנתי של משרד החינוך ״האחר הוא אני״: ייחודי, שונה, גזענות, אפקט הדומינו אלו מושגים השגורים לאחרונה בפי תלמידי עירוני ג׳ בכל מפגש סביב הפרויקט ״האחר הוא אני״. תלמידי חשיבה צילומית ופרסום בכיתה י׳ בבית הספר עירוני ג׳, אינם עוד רק מבקרי תקשורת ותרבות הצריכה (כפי שהיה בלימודי התקשורת המסורתית). בזכות מגמת הצילום מנתחים התלמידים טקסטים וזוויות חברתיות, מיישמים חשיבה ברמות גבוהות, דרך עבודת צוות יוצרים מחאות חברתיות ,כרזות וקופירייטינג כל זאת במטרה להפוך חלק מתקשורת משפיעה ומובילה בשטח.
האחר-06_(1).jpg
התלמידים אינם עוד כלי למילוי הידע בדור הטכנולוגי, המורה קאריו גרינברג מובילה את התלמידים להשתמש בארגז הכלים המצוי בהם ולנתבו לעשייה משמעותית וחדשנית.
שינוי התפישה והכיוון של לימודי התקשורת בחט"ע, הינו חלק מתהליך ההתחדשות בביה"ס התיכון עירוני ג', במסגרתו התקיימו בין היתר לימודי בחירה לתלמידי כיתות ז' בתשע"ה, אחד המקצועות יקרא "קולנוע צעיר" והוא מעין מכינה ללימודי תקשורת בחט"ע.

באדיבות תלמידי מגמת הצילום של בית הספר
האחר-07_(1).jpgהאחר-08_(1).jpgהאחר-09_(1).jpg

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

כתבות קשורות לנושא זה

כל הכתבות בחי פֹה

מקרה נוסף של נפילת יירוטים דקות אחרי האזעקה • הישארו במרחב מוגן עשר דקות ◄ צפו

ביום ראשון 27/10/24, בלב שכונת מגורים בהרצליה, נשמעה התפוצצות מבהילה, וההתרעות החלו לזרום. שברי יירוט גדולים נפלו באזור, ובמזל, נגרם נזק רק לרכוש. אך...

חזרה ללימודים בזמן מלחמה: מה עושים כשנשמעת אזעקה בזמן הסעה?

(חי פה) - לאחר החגים, הילדים עתידים לחזור למסגרות הלימודים. מה עושים כשנשמעת אזעקה בזמן הסעה? מפיקוד העורף נמסר לחי פה תאגיד החדשות: עכשיו, כשהחגים הסתיימו,...

ראש עיריית קריית ביאליק דורש להכליל את אזור הקריות בהסדר הפיצויים ליישובי הצפון

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, וצוות העירייה קיימו פגישת עבודה מקיפה עם הנהלת מס רכוש, בהשתתפות המשנה למנהל רשות המסים, הגב' מירי סביון....

התושבים מרגישים מופקרים: מי אחראי למקלטים בשכונה בחיפה?

(חי פה) – בשכונת שער העלייה בחיפה ישנם 15 מקלטים תת קרקעיים שנבנו עם הקמת השכונה והוזנחו במהלך השנים. עם פרוץ המלחמה, שוקמו חמישה...

תקיפת איראן והמצב בישראל בתקשורת של העולם הערבי ○ ראשון 27/10/24

(חי פה) - בעקבות הימשכות המלחמה, ההסלמה והתרחבותה, מערכת חי פה מביאה לכם סקירה מהתקשורת מהעולם הערבי - הנה הכותרות ליום ראשון 27/10/24. אלמנאר (ערוץ...