שתי ההרצאות נמשכו כשעה(1045-1145 לערך!) וכללו את אותו הפורמט המקובל,קרי:הצגה אישית,פתיח קצר לגבי עמותת אור ירוק.מדדי תנועה ובטיחות כאשר ליבת ההרצאות היא על 5 מאפייני הנהיגה:אי ציות לחוקים ותמרורים,מהירות,היסחי דעת,חג' בטיחות ונהיגה תחת השפעת אלכוהול.
בשתי ההרצאות נכחו כ-40 מקרב עובדי המפעל בראשותו של מר מוטי סבג,קצין הבטיחות בתעבורה המפעלי,שקיבל אותנו בסבר פנים יפות,נלווה אלינו לכל אורכן ודאג שהמקום יהא ראוי ומאובזר בכל הציוד האורקולי הנדרש וע"פ הסיכום.
הנוכחים בשתי ההרצאות היו קשובים ורתוקים לתכני המצגת,לרבות סרטוני ההמחשה הכלולים בה.הם גם שתפו פעולה אתנו המרצים בצורה די יפה,אם בתשובה לשאלות מנחות שלנו ו/או בהעלאת הגיגים ותובנות משל עצמם,ומנסיונם המעשי בדרכים ביומיום.בסיום שתי ההרצאות נשארו עובדים אחדים שמצאו לנכון "ללבן ולהבהיר" נקודות מסויימות שעניינו אותם במיוחד במהלכן,כמו אותה הגב' בסיום הרצאתי שביקשה ששוב אחזור בפניה על אופן הפעולה וההתנהגות בהתקרבנו לצומת מרומזר,כ-200 לפני האור הירוק.
היא מצאה עניין רב מאוד בכלל התכנים ואף ביטאה זאת במלים:"הרצאה מועילה ומקסימה" כסכום פרטי שלה.לעומתה בסיום הרצאתה של עדנה קם לו אדון אחד שאף הוא הודה וברך על ההרצאה,אך יחד עם זאת הלין בעיקר על חוסר תרבות הנהיגה כפי שהוא חש כאן בארץ,לעומת התקופות שהוא שוהה בחו"ל,כמו גם על חוסר האדיבות והפירגון בין הנהגים בארץ לעומת המצב בחו"ל.
מוטי סבג(קצין הבטיחות בתעבורה)הודה לנו בסיום ההרצאות,בחמימות רבה ובהבעת בטחונו שהדברים שנאמרו אכן יחלחלו ויישבו לעובדים טוב טוב בתודעה.הוא ציין בבואנו להרצאה בשלישי-שהיו משובים חיוביים מאוד בקרב העובדים, ונושאי ההרצאה ממש עניינו אותם והותירו עליהם רושם עז.
נפרדנו ממוטי בברכת שלום ולהתראות בשלישי הקרוב,להרצאה שלישית ואחרונה במפעל,תוך בקשה שימהר לסגור לנו עם אורית דהן-פדידה,מנהלת משאבי אנוש בקונצרן את תאריך ההרצאה הרביעית לעובדי המטה שבאחריותה.כמו כן מוטי התבקש על ידי לכתוב משוב מטעמו לגבי ההרצאות שלנו –והוא כמובן הבטיח לעשות כן.
טיעכ עַל פגיעת הטיל בכרמל הוותיק • כוחה של התארגנות אזרחית חיפאית • "ברגעי החושך ראינו אור"
ריקי עַל פריחת עצי הסיגלון בשדרות קיש חיפה • יוסי לובלסקי
אורית עַל סיתוונית היורה
מבקש המלצה עַל הולך רגל נפגע מרכב ומפונה לרמב״ם
אמי עַל פריחת עצי הסיגלון בשדרות קיש חיפה • יוסי לובלסקי