מכון הפיזיותרפיה של כללית בגרנד קניון בחיפה, משלב חדשנות טכנולוגית עם גישה אנושית ומקצועית. המכון, הממוקם במיקום אסטרטגי בלב העיר, בעל נגישות מקסימלית ומעניק מענה רפואי מקיף לתושבי חיפה והסביבה.
בראש המכון עומדת ענת פנחסוביץ, מנהלת בעלת ניסיון רב בתחום השיקום, המובילה צוות מיומן של 17 פיזיותרפיסטים ושלוש עובדות מנהל. "המטרה שלנו היא להעניק טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, תוך התאמה אישית לצרכי כל מטופל" מסבירה פנחסוביץ. "אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לקבל את הטיפול המיטבי ביותר".
המכון מציע מגוון רחב של טיפולים, החל מטיפולים אורתופדיים לכאבים כגון: כאבי גב וצוואר, דרך טיפולים נוירולוגיים מתקדמים, ועד לטיפול במערכת הווסטיבולרית (סחרחורות) ושיקום נשימתי. "אחד היתרונות הבולטים שלנו הוא היכולת להציע פתרונות טיפוליים מגוונים תחת קורת גג אחת", מוסיף בועז נגר, סגן מנהל המכון ומרכז תחום הדרכת הסטודנטים והתחום הווסטיבולרי.
תהליך הטיפול במכון מתחיל בהערכה מקיפה של צרכי המטופל. "בפגישה הראשונה אנחנו מבצעים אבחון מעמיק, קובעים יעדים ובונים תוכנית טיפול מותאמת אישית", מסבירה ענת "התוכנית עשויה לכלול טיפול ידני, תרגול מודרך, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ועבודה בקבוצות קטנות".
חדשנות טכנולוגית היא אחד מסימני ההיכר של המכון
המתקן מצויד במכשור רפואי מתקדם, כולל מערכת "בלייזפור" חדישה, ציוד אלקטרו-תרפיה מתקדם וחדר כושר שיקומי. "השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לטיפול אישי מאפשר לנו להשיג תוצאות מיטביות", מסבירה גלי בטשא קיגל, אחראית תחום הנוירולוגיה והשיקום.
מאז אירועי 7 לאוקטובר 2023, המכון הרחיב משמעותית את פעילותו והתאים את שירותיו למציאות המשתנה. "אנחנו מעניקים מענה מיוחד למשרתי מילואים, למפונים השוהים במלונות האזור, ולפצועי צה"ל," מציינת פנחסוביץ. "הצוות שלנו, המורכב מאנשי מקצוע מכל המגזרים, עובד בשיתוף פעולה מלא ובאווירה של כבוד הדדי".
בבוקסה: סקרי שביעות רצון שנערכו בקרב המטופלים מצביעים על רמת שביעות רצון גבוהה במיוחד, הן מהטיפול המקצועי והן מהיחס האישי. "המשוב החיובי שאנו מקבלים מהמטופלים מעיד על ההצלחה שלנו בשילוב בין אנושיות, מקצועיות וחדשנות", מסכמת פנחסוביץ.
המכון ממוקם בגרנד קניון חיפה, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית וחניה זמינה. שעות הפעילות הנרחבות והצוות המיומן מאפשרים מתן מענה מהיר ויעיל לצרכי המטופלים. לקביעת תור והתייעצות ראשונית, ניתן לפנות למוקד זימון התורים של כללית או ישירות למשרד המכון.
הכל טוב ויפה, אלא שבלתי אפשרי לקבל תור בזמן סביר. וכשמגיעים לטיפול סוף כל סוף, מתייחסים אליך כאל מוצר על גבי סרט נע, ומקדישים לך פרק זמן קצר ממינימלי.