מתחדשים במכונות תיקוף חדשות בתוך המטרונית
נוסעות ונוסעים יקרים,
מכונות התיקוף הישנות ברציפים יוצאות משירות, ומעכשיו יש לתקף רק בתוך המטרונית.
מיד עם העליה למטרונית
נוסעות ונוסעים יקרים,
מכונות התיקוף הישנות ברציפים יוצאות משירות, ומעכשיו יש לתקף רק בתוך המטרונית.
מיד עם העליה למטרונית
הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף
איזה מזל שאיני חייבת לעבור את תלאות בנסיעה ברכבת העירונית. , בקשר לתיקוף שלא פועל, זה קיים גם ברוטובוסים, בהתחלה הלכתי ממכשיר לנכשיר, כמובן בזמן שהאוטובוס בנסיעה. כיום כגימלאית , אם המכשיר לא עובד, מוגיעה להתנהג, ומתייזץשבת לידו, במקרה של בדיקה, הנהג יודע. אם זה פיתרון מקובל איני בטוחה.
בירושלים ובתל אביב הכל נקי, מאורגן ומסודר טיפ טופ.
באים לחיפה – רואים ילדים עולים ויורדים בורחים מהפקחים. רואים שבירת ריהוט וגרפיטי. רואים נזקים למכשירים.
אין פה שיטור. בירושלים בציר הרכבת הקלה כל 5 דקות רואים משטרה ומתוך 4 נסיעות באחת קנסו נוסעים שלא תיקפו.
כשיש פיקוח כל העסק נראה אחרת ומתפקד אחרת. אין משטרה ברחובות בחיפה. מכאן הכל מתחיל.
פעם אחת שיתפסו איזה ילד שובר והורס משהו והוא ייקנס על 50 אלף שקל אז יבינו שיש משטרה – אבל זה לא קורה.
בתנאי שכל מכשירי התיקוף תקינים. למצוא מכשיר תקוע כשהמטרונית כבר בנסיעה זה ממש לא נוח ואז לחפש מכשיר אחר.
אני לא הבנתי אם אני נוסע מהקריות ליפה אייך אני מתקף לחיפה ולא לקריו ולהפך כאשר מצמידים את הכרטיס אין בחירה
יש לך בחירה בתפריט במכשיר התיקוף והרבה יותר נוח באפליקציה של מוביט למשל
אין הבדל במחיר בין נסיעה לחיפה או בתוך הקריות. בשני המקרים עלות הנסיעה היא 5.5 ש"ח לכיוון.
החישוב הוא לפי מרחק הנסיעה בקו אווירי והדרגה הראשונה היא 15 ק"מ.
חיפה-קריות זה פחות מ-15 ק"מ.
רציתם מדינה יהודית ודמוקרטית
אז קיבלנו אלימות פשע וונדליזם.
נראה שזה רק התחלה
יש גם תקלות במיכשור במטרונית.
סביבת התחנות מוזנחות
לוח המסלולים שבור.
פנל תצוגה של זמני המטרוניות שבורים ואין תצוגה.
יש אפליקציות, מי מסתכל בלוח התחנה? הכל אפליקטיבי היום בסמארטפון
אפשר לחשוב שעד עכשיו היה אפפשר ל קף בחוץ הכל שבור והרוס והתיקוף במטרונית לא תמיד תקין לכן תופסים אנשים שכאילו לא שילמו בכלל תקלה במכונה
צודקת