סלקום עם הסטודנטים גם בקמפוסים
השיקה מרכז שירות ראשון באוניברסיטת חיפה
***
סלקום תעניק שירות אישי הכולל שירותי מידע, תיקונים, שדרוגים ומכירות לסטודנטים ולעובדי הסגל של האוניברסיטה, בתוך הקמפוס
סלקום חנכה השבוע את מרכז השירות באוניברסיטת חיפה. מרכז זה יאפשר לסטודנטים ולעובדי סגל ההוראה, הנמצאים ברוב שעות היום והשבוע, במתחם האוניברסיטה, להינות ממגוון השירותים אותם מציעה החברה,החל מתיקון המכשיר וכלה בשדרוג ורכישה. כל זאת, ללא צורך ביציאה מהקמפוס ומבלי להפסיד שעות לימודים או עבודה. הקמתו של מרכז זה הינה חלק ממהלך שירות ייעודי לסטודנטים של החברה.
סטודנטים ועובדי הסגל של האוניברסיטה, יוכלו להינות מגישה מהירה ונוחה לקבלת המסלולים , המכשירים המוזלים והמבצעים המשתלמים והמעודכנים ביותר שמציעה סלקום לאוכלוסיה זו, תוך התחדשות תמידית והצעות אטרקטיביות במיוחד.
זהו מרכז השירות הראשון של חברה סלולרית הנפתח בתוך קמפוס אוניברסיטאי ושמעניק שירות אישי של העובדים בו ללקוחות החברה השוהים במתחם.
המרכז פעיל בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-16:00.
מאיר בראב סמנכ"ל שירות ומכירות בסלקום : "סלקום רואה באוכלוסיית הסטודנטים קהל אסטרטגי הנמצא בחזית הקדמה וככזה באנו אליו עם נקודת שירות ייעודית שבה יוכלו למצוא גם את כל החידושים והמוצרים המתקדמים ביותר טכנולוגית "
עוד הוסיף בראב: "סלקום מודעת וקשובה לצרכי הסטודנטים במדינה, המבלים את רוב זמנם במתחם האוניברסיטה, כמו גם גם את הצורך שלהם ושל עובדי הסגל, להיות מחוברים לאינטרנט, למיילים ולמחשבים הניידים .לכן החלטנו על פתיחת מרכז השירות הראשון באוניברסיטת חיפה, שיאפשר גישה מהירה, נוחה ומלווה ביחס אישי עבורם לשירותי התקשורת והמדיה שהחברה מציעה כמו גם שירות טכני. אני סמוך ובטוח שהקמתו של מרכז זה ישרת נאמנה את הסטודנטים והעובדים של אוניברסיטת חיפה ויהווה פתח להקמתם של מרכזים דומים נוספים".