באנר גודון 240624
באנר גורדון 240624
באנר החברה הכלכלית 171124
באנר מנו 131224
באנר כללית 050924
באנר טירת כרמל
באנר חזית הים רחב
באנר מוזאוני חיפה 081024
באנר קריית ביאליק שנה טובה 031024
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר מוזאוני חיפה 081024
באנר כללית 050924
באנר קריית אתא 011024

פרח השבוע • סיתוונית היורה

הקדמה הכרמל מציג לנו פרחים בכל עונות השנה. בטור זה...

בני הזוג קעקעו על גופם את מפת ארץ ישראל • סמל לאהבת הארץ ולצדקת הדרך

בתקופה המורכבת שעוברת משפחת רז, מקרית ביאליק, בחרו בני...

"מיהו פלשתינאי?" • פרק 8 • הבעיה עם הפלשתינים

הקדמה בפרק הקודם ראינו כיצד התרחשה התבוסה הכל-ערבית. ראינו שהיא...

בית קלר • ארכיון הטמפלרים בחיפה

בהתקפת הטילים של חיזבאללה על חיפה מיום שבת 16/11/24, נפגע...

הונאת לקוחות ע"י הודעות מזויפות

חברת החשמל מתריעה שוב: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות ״להסדיר את חובם״ על ידי קישור המוביל לתשלום או בהודעת דואר אלקטרוני המציעה שיעור הנחה חודשי של 100% ע״י לחיצה על קישור לאתר אינטרנט.

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה שלא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם, כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

שוב זה קורה

בימים אלו שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – הכוללות בקשה להסדרת החוב.
בנוסף, מופצת בדואר האלקטרוני הודעה הקוראת לשלם את החשבונית עם הצעה להנחה בשיעור של 100% בתשלום החשבונית.

דוגמאות להודעות שקריות – שימו לב:

הודעה שקרית | חברת חשמל מזהירה
הודעה שקרית | חברת חשמל מזהירה
הודעה שקרית | חברת חשמל מזהירה

הקישורים מובילים לאתר הזהה בנראותו לאתר של חברת החשמל
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.
בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון .
הנחות בחשבון החשמל ניתנות לזכאים מטעם הביטוח הלאומי ולא באמצעות קישור למייל.

אין להתייחס או להשיב לפניות אלה.

חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

כתבות קשורות לנושא זה

2 תגובות

  1. יןרם כמה שזה נכון,אנשים לא להיתפטות לכול דבר לשאול ולשאול לפני כול פעולת תשלום ולא להיתביש לשאול אני בעצמי מבררת כול תשלום,דרך אגב אני בת 70 ומברארת לפני כול תשלום

  2. אולי אנחנו צריכים לחזור ולשלם בבנקים או בבנק הדואר.
    פחות פרטים במדיה הדיגיטלית, בריא יותר לכולנו…..
    שנה טובה ובטוחה לכולם

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

דיווח זירות – 22/11/24 – עכשיו כטב״ם, מטחי טילים – חיפה והקריות

(חי פה) - עדכונים ליום ו׳, 22/11/24 - זירות מטחי טילים באזור חיפה. הכתבה מתעדכנת במהלך היום על פי הדיווחים מכוחות ההצלה ומאזרחים. ראיתם...

תינוק נכווה ממים רותחים – מצבו בינוני

ממד"א נמסר לחי פה: בשעה 18:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על תינוק שנכווה ממים רותחים בהית בקרית ים. חובשים ופראמדיקים...

אישה בת 74 התמוטטה בקניון בחיפה – הדופק חזר לאחר פעולות החייאה

(חי פה) - הבוקר (שישי 22/11/24) הוזעקו כונני ארגון הצלה למרכז קניות בדרך שמחה גולן בחיפה, בעקבות דיווח על אישה בת 74 שהתמוטטה במקום....

רכב התהפך בחיפה: אם וילדה נפגעו

תאונה ברחוב הגליל בחיפה: רכב התהפך על צדו, אם וילדה נפגעו באורח קל (חי פה) - לפני זמן קצר (יום שישי 22/11/24) התרחש אירוע דרמטי...

פרח השבוע • סיתוונית היורה

הקדמה הכרמל מציג לנו פרחים בכל עונות השנה. בטור זה נציג כל פעם פרח אחד מפרחי הכרמל, במקביל להופעתו בשטח, ואתם תוזמנו לבקר אותו באחד...