אני חושב שנותנים לרשתות החברתיות חשיבות מוגזמת. בסופו של דבר אפשר לפרסם ולשווק שם אבל את ההחלטות האמיתיות
מקבלים על סמך שיקולים אישיים אחרים ולא תמיד על סמך המלצה או לינק מחברים. אני לא מכיר הרבה אנשים שביצעו רכישות
או למשל הלכו למועדון חדש בעקבות משהו שראו או קיבלו ברשת חברתית. וכשחבר שלך שולח לכל החברים שלו הזמנה למשהו
או חומר פרסומי מהר מאד ברור לכולם שזה פרסומי.
הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף
אני חושב שנותנים לרשתות החברתיות חשיבות מוגזמת. בסופו של דבר אפשר לפרסם ולשווק שם אבל את ההחלטות האמיתיות
מקבלים על סמך שיקולים אישיים אחרים ולא תמיד על סמך המלצה או לינק מחברים. אני לא מכיר הרבה אנשים שביצעו רכישות
או למשל הלכו למועדון חדש בעקבות משהו שראו או קיבלו ברשת חברתית. וכשחבר שלך שולח לכל החברים שלו הזמנה למשהו
או חומר פרסומי מהר מאד ברור לכולם שזה פרסומי.