94% מלקוחות המעבדה המחוזית
של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי
גילו שביעות רצון מהשירות הניתן בה
שביעות רצון מעבדתית: לקוחות המעבדה המחוזית של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הממוקמת בנשר, מרוצים מאד מהשירות הניתן בה, כך עלה מסקר אשר הוצג בכנס הארצי של המעבדות שנערך במסגרת שבוע המעבדות העולמי.
מנהלת הבטחת איכות במעבדה המחוזית של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, הממוקמת בנשר, אילנית ציטרין-נחום, הציגה בכנס הארצי של המעבדות עבודה תחת הכותרת: סקר שביעות רצון כמנוף לשיפור התקשורת בין המעבדה ללקוחותיה. סקר שביעות הרצון נערך מידי שנה בקרב הצוות הרפואי והסיעודי של כללית במחוז חיפה וג"מ, כאשר שביעות רצונם משמעה שירות טוב ואיכותי למטופלים. הסקר מאפשר לצוות המעבדה, בניהולה של ד"ר מירה ברק, ללמוד אילו תהליכים יש לשמר ומה הם התהליכים בהם נדרש שיפור ותיקון.
בסקר נבדקים שביעות רצון כללית של הצוותים משרותי המעבדה, היבטי שירות, מקצועיות, שביעות רצון כללית מהמחלקות השונות במעבדה, זרימת מידע ונחיצות שירות לקוחות טלפוני במעבדה.
בסיכום הנתונים הסתבר ששביעות הרצון הינה גבוהה משמעותית, שכן, 94% היו "מרוצים" ו"מרוצים מאוד". הצוות לא נח על זרי דפנה ודאג בעקבות משובים שעלו בסקר ליזום פעולות שיפור משמעותיות, בהן: מענה אנושי לפניות של לקוחות הפנים, הדרכה מחודשת של צוות הסיעוד בנוגע ללקיחת דגימות, במטרה למנוע כשלים והפצת עלוני הדרכה עם הדגשים באשר לאופן לקיחת דגימות במרפאות ושימורן.