טיפים של כללית רפואה משלימה לחג השבועות

סמדר גמליאל. צילום - שי שחר
העמותה לתיירות – רחב

שומרים על תזונה נכונה בשבועות?

הטיפים של כללית רפואה משלימה לחג מתכננים ארוחה חלבית בחג שבועות?

רגע, לפני שהתחלתם בהכנות, נטורופתית בכללית רפואה משלימה, סמדר גמליאל, מעניקה לכם את הטיפים לאכילה נכונה ומבוקרת: זמני אכילה, המרכיבים, ממה כדאי להימנע והטיפ המיוחד לנמנעים מאכילת מוצרי חלב

סמדר גמליאל. צילום – שי שחר

חג שבועות בפתח ולרגל החג, נטורופתית במרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה סמדר גמליאל מעניקה לכל בוחרי הארוחה החלבית כמיטב המסורת את הטיפים החשובים ביותר לשמירה על אכילה נכונה ומבוקרת של מוצרי החלב והמאכלים החלביים בחג שבועות:

 

זמני אכילה

הקפידו לאכול במהלך יום החג ולפני ארוחת החג על מנת שלא להגיע לארוחה רעבים בצורה קיצונית שתפגע בבחירה מה נכון לאכול וממה כדאי להימנע.

קניון שער הצפון – מתחלף – רחב

מרכיבי הארוחה

וודאו שהארוחה כוללת ירקות טריים בשפע וכן ירקות אפויים או מבושלים. העדיפו גבינות צאן מחלב כבשים או עיזים על פני גבינות בקר. כמו כן, פשטידות עשירות בירקות ועם גבינות רזות או קציצות ירק אפויות על פני קישים המכילים בצק ושמנת.

קמח רגיל או קמח מלא ?

בחרתם בפסטה למתכון ארוחת הערב? החליפו את הפסטה הרגילה בפסטה מקמח מלא או קמח כוסמין ושלבו אותה עם רוטב פסטו בייתי או רוטב עגבניות עשיר.

קינוח

ההמלצה שלנו היא לסיים את הארוחה בתה צמחים עם פרוסה קטנה של עוגת גבינה דלה בסוכר. לחלופין, העדיפו גלידת פירות ביתית או פשוט תוותרו על הקינוח ושימרו את המתוק ליום אחר.

הטיפ לנמנעים לחלוטין מחלב / לרגישים לגלוטן: 

הרכיבו ארוחה מאוזנת עשירה בירקות טריים, פשטידות מבוססות על ירקות, קציצות אפויות – עדשים וירקות או טופו כתחליף לגבינה.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה. כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע”י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

הורדת האפליקציה איכות אוויר – איגוד ערים WB
תגובות
בטעינה...